[Talk-cz] Import RUAIN (Re: Kdo je Petr1868?)

Václav Řehák rehakv01 na gmail.com
Čtvrtek Říjen 3 13:27:46 UTC 2013

Dne 3. října 2013 14:09 Zdeněk Pražák <zprazak na seznam.cz> napsal(a):

> Když někdo napíše jako postupovat při tomto importu, klidně se toho ujmu
> ale já jsem pouze uživatel ne programátor

Aha. On je to dost velký úkol. Zaprvé si nejsem jistý, jestli už byla
nalezena shoda, jak má import probíhat a hlavně je pak k tomu zapotřebí
ještě dost programování.

Jen mi připadá principiálně neefektivní překreslovat budovy tracerem z
obrázku, když alespoň na části území existují ta data v digitálním formátu
s použitelnou licencí. Přesně z toho důvodu jsem nedokončil svůj import
adresních bodů v Děčíně starou metodou (zahrnující ruční odhadování hranic
části obce) v naději, že RUIANem se to zfoukne rychleji a přesněji.

V.