[Talk-cz] Opravdu není žádná shoda o adresních bodech?

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Středa Říjen 16 15:02:36 UTC 2013

Ahoj,

tohle je takový dvousečný argument - ona ta duplikace zase na druhou
stranu umožňuje odhalit chyby v datech, které vzniknou třeba překlepem
nebo jiným druhem "neopatrné" editace ;-)

Jak už jsem psal, tak si nemyslím, že by existovalo ideální řešení přímo
v datovém modelu OSM. Když totiž řekneme, že se vydáme cestou duplikace
adresních tagů, tak to sice umožní snadnější hledání ve směru
POI>adresa, ale zase to zkomplikuje jiné věci - co by mělo být výsledkem
hledání konkrétní adresy? Pět POI, jeden čistě adresní bod a tři budovy?
To asi není to, co uživatel očekává.
Sice nebude nikdo muset dělat žádný pre-processing aby dostal vazbu
POI-adresa, ale bude potřeba dělat nějaký pre-processing aby člověk
dostal vazbu adresa-lokace.

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk

an