[Talk-cz] Opravdu nen? ??dn? shoda o adresn?ch bodech?

Dalibor Jelínek dalibor na dalibor.cz
Středa Říjen 9 08:17:55 UTC 2013

Čau,
nevím, jestli jsem tě správně pochopil, protože se mi zdá, že pokud přímo bod POI nemá
adresu, pak hledat adresu v obrysu budovy, ve které POI leží, nebo někde vedle ležící
adresní bod, který je ve stejném obrysu budovy jako je POI, je tak zhruba stejná pakárna.

Chtěl jsi tím říct, že by POI měly být jako body a každý z nich by měl být otagován adresou zvlášť?
To mi připadá, jako že níčemu nevadí, pokud je to nadstavba nad stávajícím systémem
tagování adres buď na samostatné body nebo na obrys budovy.
Jen to trochu duplikuje data, ale to asi není takový problém.

Nebo je to o něčem jiném?

Mimochodem počítal jsem, kolik adres je v ČR na nodech a kolik na way
a vyšlo mi
nodes s addr:housenumber - 2 025 393
ways s addr:housenumber -     65 638
Takže jen 3% adres jsou na obrysech budov.
Nepočítal jsem tedy kolik z těch adres na bodech je součástí obrysu budov,
ale počítám, že jich moc nebude.

Zdraví,
 Dalibor