[Talk-cz] Opravdu nen? ??dn? shoda o adresn?ch bodech?

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Říjen 10 07:53:24 UTC 2013

Ahoj,

> Doufám, že jsem ten dotaz na overpass pochopil správně:
>
> ten dotaz zněl: vypiš všechny body typu cykloshop v areaXY, kde areaXY
> byla area města Brna.
>
> Když bychom řekli, že chceme adresní body uvnitř jiné area, je to stejné.

doplnujici dotaz :) - dokazal bych pres Overpass API udelat query,
ktere by mi vratili v dane oblasti (napr. Brno) vsechny cykloobchody
a jejich adresy? To mi prijde jako zajimavejsi - protoze to znamena,
ze v dane oblasti musim najit vsechny body typu cykloshop a pro
kazdy z nich najit adresni bod, ktery je umisten ve stejne budove
(za predpokladu, ze tedy cykloshop je umisten uvnitr budovy).
V pripade, ze dana budova ma vice jak jednu adresu, tak vypsat
vsechny adresy.

Docela by mne zajimalo, jak na to. :)

Diky,
Petr