[Talk-cz] Opravdu nen? ??dn? shoda o adresn?ch bodech?

"Petr Morávek [Xificurk]" petr na pada.cz
Čtvrtek Říjen 10 08:14:34 UTC 2013

Dne 10.10.2013 09:53, Petr Holub napsal(a):
> Ahoj,

> doplnujici dotaz :) - dokazal bych pres Overpass API udelat query,
> ktere by mi vratili v dane oblasti (napr. Brno) vsechny cykloobchody
> a jejich adresy? To mi prijde jako zajimavejsi - protoze to znamena,
> ze v dane oblasti musim najit vsechny body typu cykloshop a pro
> kazdy z nich najit adresni bod, ktery je umisten ve stejne budove
> (za predpokladu, ze tedy cykloshop je umisten uvnitr budovy).
> V pripade, ze dana budova ma vice jak jednu adresu, tak vypsat
> vsechny adresy.
>
> Docela by mne zajimalo, jak na to. :)

> [...]

Ahoj,

na tohle úplně Overpass API není určené... jeho primární účel je výběr
dat z databáze podle zadaných kritérií. Můžeš tedy vybrat vsechny cyklo
obchody + vsechny adresní body, které jsou max. X metrů vzdálené od
nějakého obchodu.
Napárování "obchod č. 42 - adresa č. 6", si už musíš udělat sám...

Zdraví,
Petr Morávek aka Xificurk