[Talk-cz] Workshop a prezentace na Wikikonferenci 2013

Michal Reiter michal.reiter na wikimedia.cz
Středa Říjen 16 00:02:43 UTC 2013

Jen jestli mohu krátký komentář...
Snažíme se prezentovat jakékoliv aktivity pod svobodnou licencí, neb si
myslíme, že to může pomoci nám všem.
Stále je mnoho nenaplněných slotů pro workshopy, takže při  vhodném
uspořádání lze v hlavní (geo) přednášce udělat upoutávku, která bude
rozvinuta právě ve workshopu. Pokud to bude jen trochu možné, pokusíme se o
video záznam i pro workshopy.
S pozdravem
Michal Reiter
předseda