[Talk-cz] problém s osm2pov

Vladimír Slávik slavik.vladimir na seznam.cz
Středa Říjen 16 17:54:52 UTC 2013

Zdravím,
pokoušel jsem se dát si dokupy vlastní render kousku 3d mapy jako od
kyblsoftu, ale troskotám na nějaké chybě s osm2pov. Pokud to někdo
úspěšně zvládá, byl bych vděčný za komentář...

osm2pov mi tvrdí o mnoha objektech:
Polygon (way or relation of ways) with way with id 221415555 has 18
duplicites (two same nodes (or nodes with the same coords) next to other).
Polygon (way or relation of ways) with way with id 221415555 has only 0
different points, ignore it.

Pokud se ovšem podívám na objekt, nic takového není pravda:

Výsledek (hrubě zmenšený) přikládám. Co vidím - víceméně náhodné body
ustřelují někam do počátku souřadnic. Zajímavé je, že se to neděje všem
takovým případům. Drtivá většina toho, co takhle blbne, je navíc uvnitř
stažené oblasti, takže nekompletními daty to není.

Data jsem zkoušel stažená pomocí JOSM i Overpass api, osm2pov kompiluji
vlastní z githubu - jak od uživatele guerda, tak bitsteller. Evidentně
je to něco fundamentálnějšího, protože chyba je konzistentní napříč
všemi variantami...

Klíčová otázka tedy zní - kde vlastně je ta chyba?

Hezký večer,
V.Slávik