[Talk-cz] footway vs. path vs. bridleway

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Středa Září 11 06:44:35 UTC 2013

Ale ja jsem nenarazel na praktickou rychlost, ale na to, ze bychom do
maxspeed - coz je uredne povolena rychlost - psali na dalnici treba 180,
protoze se tam tak rychle da jet i presto, ze vyhlaska rika 130 -
narazel jsem na to, ze pokud je zakonem neco zakazano, tak asi neni
rozumne do mapy psat, ze je to povoleno nebo se na to nehledi. To, ze
stat jizdu po chodniku na kole vetsinou netresta, je vec druha. Ale uz
jsem videl u Prahy chodnik pro pesi vedle frekventovane silnice -
vetsina cyklistu na nej sjizdela, aby nejela po statovce. A na konci
stali mestaci a vybirali pokutu za jizdu po chodniku.
Takova situace muze nastat obecne kdekoliv a kdykoliv - takze radit
mapou cyklistum - jed tudy, protoze je to sice nelegalni, ale bezne se
to tak dela - mi neprijde uplne rozumne.

U posledniho zminovaneho - ano - kdyz vidim zjevny rozpor, tak to asi
neni na zavadu - ovsem spis nez BINGu bych veril svym ocim. Ono to dost
dobre muze byt i obracene - hala se zbori nebo demontuje - na BINGu bude
jeste nekolik let, ale v katastru byt nemusi. Neusuzoval bych tedy v tom
smyslu, ze ortofoto je spolehlivejsim zdrojem informaci, nez katastralni
mapa.
Na takovy pripad jsem tuhle nekde narazil - na ortofoto byly pomocne
stavby pro nejakou stavbu dalnice nebo okruhu, v katastru nic. Na
ortofoto to ale vypadalo jako docela normalni baraky. Tak jsem tam vyjel
na kole a zjistil jsem, ze tam fakt nic neni - ze to bylo docasne.