[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Marián Kyral mkyral na email.cz
Úterý Duben 1 04:23:36 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Petr Vejsada <osm na propsychology.cz>
Komu: talk-cz na openstreetmap.org
Datum: 31. 3. 2014 20:10:41
Předmět: [Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

"
Jestli se někdo chcete přidat k editaci, tak je možno. Vezměte v úvahu, že 6

hodin, které jsem strávil na Karviné, bylo opravdu intenzivních a že jsem
cvičnými editacemi už dost vytrénovaný, tak nepřeceňte síly ;-). Je potřeba
editovat rychle. Čím delší prodleva mezi vytvořením .osm a jeho nahráním
uplyne, tím větší riziko, že v OSM už budou nějaké editace, spáchané v
mezičase a nejsem zrovna zběhlý v řešení těchto konfliktů.
"

Šest hodin? Uff :-D

Myslel jsem, že to budou ještě menší kousky, no ale okresy by taky šly.
Kolik jich vlastně máme? Byla by nějaká statistika, kolik v Karviné bylo
chyb a jakých?

Taky by se pro nás neznalé zákulisí hodila nějaká kuchařka typu:

chyba X

 * Možné příčiny

 * Způsoby jak to řešit

Něco jako jsou v těch návodech od nejrůznějších spotřebičů:

Problém: Spotřebič po zapnutí nic nedělá.

Řešení: Zapojte spotřebič do elektrické sítě

Těch konfliktů bych se až tak moc nebál, stačí vědět, že pravdu máš ty :-D

Mně by třeba zajímal FM, ale trochu se jej bojím, je to přece jen dost velký
(i když asi ne z pohledu počtu adresních míst). Navíc s tím časem je to teď
trochu problém. Dneska určitě ne, zítra bych pár hodin možná i našel,
čtvrtek zase ne a víkendy jsou celý duben totálně zabité :-(