[Talk-cz] CzechAddress zahájil činnost a ještě není zabanován

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Duben 1 06:55:51 UTC 2014

Ahoj,

Dne Út 1. dubna 2014 06:23:36, Marián Kyral napsal(a):

> Šest hodin? Uff :-D

> Myslel jsem, že to budou ještě menší kousky, no ale okresy by taky šly.
> Kolik jich vlastně máme? Byla by nějaká statistika, kolik v Karviné bylo
> chyb a jakých?

kousky mohou být jakékoli , co se dá napsat jako sql dotaz. Třeba jen sudá
čísla jedné jediné ulice. Problémy bývají většinou jen na nějakém kousku, tady
to byl Havířov Bludovice, kde bylo jen housenumber a ještě myslím Bludovice
byly napsané jako ulice, takže příliš velká odlišnost a nic se nespárovalo.

> Taky by se pro nás neznalé zákulisí hodila nějaká kuchařka typu:

UF, OK, kuchařku napíšu, vezmu zase nějakou pořádnou porci a při editování
napíšu kuchařku, Neslibuji kdy, ale "brzy" ;).

> Těch konfliktů bych se až tak moc nebál, stačí vědět, že pravdu máš ty :-D

;-)))

--
Petr