[Talk-cz] Průběh importu adres

Petr Kolomazník petr.kolomaznik na gmail.com
Pondělí Duben 7 14:32:23 UTC 2014

Ahoj,

na zkoušku jsem si zkusil udělat import k.ú. Třebonice v Praze (malé místo
s 231 adresami, které vcelku dobře znám) a mám pár dotazů:

1/ Skutečně budeme chyby v RUIAN evidovat na
https://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:RUIAN/chyby ? Ono jich není vůbec
málo a jejich evidence dost zdržuje. Nebo se tato myšlenka tiše zavrhla, o
čemž by ostatně svědčilo to, že při 10% stavu importu je zde pouze 8
hlášených chyb adresních míst a z toho polovina je z mých Třebonic ;-) ?
2/ Obdivuji ty z vás, kteří zvládnou najednou zkontrolovat celý okres. Imo
bylo rozumnější a přehlednější upravovat spíš jednotlivá katastrální území.
Nebo máte nějaký rychlejší fígl jak jednotlivé chyby ověřit než kontrolu
souladu s KN (č.p.), případně se streetview (uliční čísla, jména ulic)?
3/ Co znamená hláška: "AM nemá geometrii, je brána ze SO"? Nejsem si jist,
jaký konkrétní problém zkontrolovat či opravit.

Díky,
Petr Kolomazník