[Talk-cz] Jak je široká normální garáž?

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Úterý Duben 15 17:32:18 UTC 2014

Dne Út 15. dubna 2014 12:21:02, Petr Kolomazník napsal(a):

> Ahoj,
>
> nevím přesně k čemu minimální šířku garáže potřebuješ, ale z hlediska
> platných technických norem bych vycházel z ČSN 73 6058 - Jednotlivé, řadové
> a hromadné garáže (normu mohu v případě zájmu zaslat). Minimální šířka

díky za nabídku norem, to nebude potřeba.

Jde o omezení falešně pozitivních hlášení při importu adres. Testuje se, jak
jsou adresní body od sebe daleko a pokud jsou méně než 5 metrů, vyžaduje se
pozornost člověka a místo zrevidovat. Na řadových garážích takto dochází k
falešně pozitivním, obtěžujícím hlášením. Nastavil jsem 2 metry v případě, že
se adresní body nachází na garážích a zdá se, že to docela funguje.

Díky.

--
Petr