[Talk-cz] zaplevelení mapy riverbank

Karel Volný kavol na seznam.cz
Středa Duben 16 10:53:31 UTC 2014

čusbus,

čistě náhodou jsem si všimnul nesrovnalosti v mapě, a při bližším průzkumu
jsem zjistil, že jde zřejmě o systematickou záležitost, proto jsem se
dodatečně rozhodl napsat na list, jestli o tom někdo něco neví ...

uživatel oldboy43 nám zasírá mapu tím, že kolem všech řek kreslí riverbank,
naprosto bez souvislosti s realitou, a v rozporu s definicí tagu riverbank[*],
viz též níže, co jsem mu poslal

'This describes the tagging scheme for large rivers, or sections of a river
which are wide enough to "require" mapping of distinct areas of water/river
banks. Example: River Thames as it flows through Central London.
For small rivers it is not necessary to draw an area for the riverbank, but it
might still be interesting, especially if it is irregular.'

tak za prvé, v dané lokalitě jde o malý potůček, který by se do Temže v
Londýně vešel nejmíň pětsetkrát

za druhé, průběh břehů v mnou objeveném místě je sice zajímavě nepravidelný,
nicméně nakreslené čáry jej vůbec nerespektují

vzhledem k výše uvedenému bych nejraději tento bordel z mapy vyházel
- vy jste se tu u adres dohadovali, jestli nějaké další vlastnosti na bodech
budou databázi zatěžovat, a on tady generuje tuny bodů, které jsou nejen
zbytečné, ale přímo kontraproduktivní, protože dávají falešný pocit, že je
zmapováno něco, co není, a vůbec nepopisují realitu

nemá-li nikdo nějaké vysvětlení, proč tam ty riverbank tak nutně potřebujeme,
můžu poprosit někoho sběhlého v hromadných úpravách o postup, jak se toho
bordelu zbavit (nebo ideálně aby to rovnou udělal :-))?

K.

[*] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway=riverbank

kopie zprávy uživateli oldboy43:

changeset 14756421

Zdravím.

Procházím si své tracklogy a náhodou jsem narazil na úpravu Moravské Dyje u
Dolních Dvorců, která má s realitou společného asi tolik, co konec mayského
kalendáře s koncem světa. Než to zničím, maje úctu k cizí práci chtěl bych se
zeptat, co tím chtěl básník říci, proč je tam riverbank v rozporu s definicí
tagu http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:waterway=riverbank a notabene když
ty břehy vedou úplně jinudy?