[Talk-cz] Dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Martin Landa landa.martin na gmail.com
Středa Duben 16 21:58:22 UTC 2014

Dobry den,

Dne 16. dubna 2014 23:05 Petr Vejsada <osm na propsychology.cz> napsal(a):

> Jednou jsem psal na helpdesk - několikrát po sobě šlo v aktualizaci
> katastrální území bez obce, ruian2pgsql na tom sletěl. Pak dokonce vytvořili
> katastrální území s ocáskem. Uzavřený polygon a na konci ještě jeden bod navíc
> - prostě ocásek ;-). Postgis to samozřejmě vyhodil. Na helpdesku asi pracují
> němí, protože neodpověděli ;-).

offtopic: VFR bude knihovna OGR od verze 1.11 podporovat nativne [1].
Implementace je velmi cerstva, budu rad za kazde testovani ci
pripominky. Diky! Martin

[1] http://geo.fsv.cvut.cz/freegis/RUIAN_/_OGR-VFR

--
Martin Landa * http://geo.fsv.cvut.cz/gwiki/Landa