[Talk-cz] Dalsi dotaz k prubehu kontroly - Re: Průběh importu adres

Pavel Bokr osm na kraluvdvur.cz
Pondělí Duben 7 20:13:43 UTC 2014

Ahoj, mam dalsi dotaz:

Pozadal jsem data pro obec Kraluv Dvur cast obce primo Kraluv Dvur (krome
toho ma obec Kraluv Dvur i dalsi casti s jinymi jmeny jako napr. Zahorany,
Pocaply atd.)

V datech data.osm pro cast Kraluv Dvur jsou vsak tri AM z jine casti obce -
z casti Pocaply, ktere nejsou ovlivneny RUIAN daty (data.osm tedy u techto
tri bodu neobsahuji udaje z RUIAN, pouze beze zmeny prebiraji stavajici OSM
adresni mista tak jak jsou) viz:
http://osm.kraluvdvur.cz/ruian-import-am-z-jine-casti-obce.jpg

ALE v RUAIN pro cast obce Pocaply tyhle data jsou viz:
http://vdp.cuzk.cz/vdp/ruian/adresnimista/26240793 takze i k temto AM mohla
byt nactena data z ruain.

Je otazkou proc tyto adresni mista jsou v data.osm (mohu si tipnout - moje
prvni domenka co me napada ze bylo selectovano asi podle polohy ktera lezi
na polygonu casti obce jehoz hranice nejsou presne) a pak je otazkou proc
kdyz uz tato AM v data.osm jsou proc nebyla "projeta" pres ruian - nebyly k
nim nacteny ruian data. Nicmene tohle odpovedi na tyhle otazky nejsou
klicove, klicova otazka naopak zni:

co s tim?

1) klidne smazat z data.osm a zapomenout ze to tam bylo, s tim ze to bude
znovu v importu az se bude resit prislusna cast obce tedy Pocaply

2) nebo uz to nebude znovu v dalsim data.osm ve kterem budou Pocaply a tak
to v importu bud smazat a rucne to doplnit podle ruian primo do ostrych dat
pripadne to rucne upravit podle ruian v tom data.osm ze se to nahraje do
ostrych dat s importem

3) nebo s tim udelat neco uplne jineho

Diky
Pavel Bokr

P.S. omlouvam se pokud se ptam na neco co se da treba odvodit z drivejsich
mailu kde se velmi cile diskutoval import i jeho reseni a prubeh a nekdy i
snad i nejake technicke zalezitosti, ale to jsem nestihal sledovat, ted jsem
vyuzil moznost udelat si poradek v adresach tady u nas.