[Talk-cz] Dotaz k významu bicycle:yes

Jakub Sykora kubajz na kbx.cz
Úterý Duben 22 22:00:12 UTC 2014

Vyhláška říká (podle pravidla makové buchty), že obec začíná tam, kde je
umístěna značka IS 12a Obec a končí tam, kde je umístěna značka IS 12b
Konec obce.
Centrální registr dopravních značek IMO neexistuje - každý správce
(obec) má svoji databázi - pasport - (v tom lepším případě) v tom horším
ji ani nemá a osazuje značky ad-hoc (dobře, je fakt, že některé obce
mají právě čtyři dopravní značky a na ně opravdu databázi nepotřebují).
Někdy to mívají sloučené do nějaké evidence obecního majetku.

Výrobci buď nějakým stylem jednali s dotčenými obcemi (málo
pravděpodobné), zjistili si to v terénu (nejpravděpodobnější) nebo to
odhadli nějakou heuristikou podle hranic obce (IMO u nízkonákladových
map možné).

Dopravní značky se poměrně dobře získávají kamerou s GPSkou metodou
analýzy obrazu, protože jsou většinou reflexnější než okolí a mají
predikovatelný tvar - nejeden student na to dělal semestrální práci na
mé alma mater.