[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Zdeněk Pražák zprazak na seznam.cz
Čtvrtek Duben 24 12:59:15 UTC 2014

než posílat za každou chybu mail na helpdesk, to vidím jako lepší
vygenerovat tabulku. Za takové zahlcení by nás asi neměli rádi.

Pokud se týká struktury CUZK, tak jednotlivá katastrální pracoviště fungují
v bývalých okresech
Pražák