[Talk-cz] Hlášení chyb RUIAN přímo z JOSM

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Čtvrtek Duben 24 07:52:41 UTC 2014

Ahoj,

Dne Čt 24. dubna 2014 08:02:08, Dalibor Jelínek napsal(a):

> Cau,
> jo, to by bylo fajn. Mohla by se tim rovnou plnit nejaka
> databaze a i kontrolovat duplicitni hlaseni.
> Ta tabulka na wiki je fakt spatne editovatelna, puvodne
> jsem myslel, ze toho bude jen trochu, ale je toho az moc.
> Nicmene by stale stalo za to vedet, jestli vubec maji v CUZK zajem.
> Spise bych rekl, ze asi moc ne.

pro začátek bych mohl vyrobit něco, co se prožene RUIANem a z každé chyby
vygeneruje mail na helpdesk na cuzk.cz. Duch uvnitř jiné budovy, budovy na sobě,
AM 3km od budovy, AM 3km od ulice. Bylo by to pár (desítek) tisíc mailů ;-).
Nebo z toho vygenerovat tu tabulku, jak psal Petr.

Alternativa - podívat se na strukturu CUZK, myslím, že mají nějaké krajské
pobočky či jinak územně členěná pracoviště a prudit tato územní pracoviště.

Tak nevím, jestli jsou fakt rádi, že veřejnost využívá data od nich až takto
důkladně ;-)