[Talk-cz] značené trasy a KČT

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Srpen 4 07:07:54 UTC 2014

On Fri, Aug 01, 2014 at 10:45:02AM +0200, Jakub wrote:
> jsem narazil na lidi uvnitř KČT, co mají zájem na nějaké modernizaci v
> tomto směru, někdy v srpnu jdeme na pivko. Možná to zas nic nebude,
> ale zatím to vypadá celkem slibně, tak se jen chci podělit o radost ... :)

Zajimalo, idealne neco, co by mi pri ceste do nejake oblasti jednoduse
reklo, ktere trasy nejsou vubec, pripadne ktere mohou byt neaktualni a mam
se na ne zamerit, naplanovat tam cestu. To v podstate znamena nejaky
opakovany sync dat jestli neco vubec maji v rozumne podobe.

Vim, ze nejake prehledy jsou, ale nikdy jsem nevidel neco rozumne
pouzitelneho, nebo se pletu?

Diky

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!