[Talk-cz] značené trasy a KČT

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Srpen 4 07:39:02 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kasparek Tomas <kasparek na fit.vutbr.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 8. 2014 9:29:41
Předmět: Re: [Talk-cz] značené trasy a KČT

"On Fri, Aug 01, 2014 at 10:45:02AM +0200, Jakub wrote:
> jsem narazil na lidi uvnitř KČT, co mají zájem na nějaké modernizaci v
> tomto směru, někdy v srpnu jdeme na pivko. Možná to zas nic nebude,
> ale zatím to vypadá celkem slibně, tak se jen chci podělit o radost ... :)

Zajimalo, idealne neco, co by mi pri ceste do nejake oblasti jednoduse
reklo, ktere trasy nejsou vubec, pripadne ktere mohou byt neaktualni a mam
se na ne zamerit, naplanovat tam cestu. To v podstate znamena nejaky
opakovany sync dat jestli neco vubec maji v rozumne podobe.

Vim, ze nejake prehledy jsou, ale nikdy jsem nevidel neco rozumne
pouzitelneho, nebo se pletu?
"

Nějaký přehled je na wiki, ale já to nepoužívám. Když někam jedu, tak mrknu,
co je zakreslené v OSM, srovnám s turistickými mapami od seznamu. Tak najdu
potenciální trasy na zmapování. Případně v místě navštívíme IC a hledáme
brožurky s tipy na výlety do okolí.

Nebo jdu po nějaké vybrané trase a pokud narazím na změnu/nepřesnost tak
opravím.

Marián

"
Diky

--

Tomas Kasparek e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
CVT FIT VUT Brno, L127 jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

GPG: 2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537 63BD DCBE 18FF A035 53BC

May the command line live forever!__________________________________________
_____