[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Pondělí Srpen 4 07:16:07 UTC 2014

Ahoj!

> No právě proto je to potřeba sjednotit. Já taky zatím narazil jen na
> ornou půdu, travní porost a zalesněnou půdu. Místa, kde jsou školky nebo
> ovocné sady v LPIS nejsou.

Jsou; jeden sad jsem importoval mezi Masojedama a Doubravcicema.

> Veřejný -> public -> pLPIS ;-)
>
> Ale jak tak koukám, pLPIS je jen ta webová prohlížečka a WMS/WFS služby
> jsou zvlášť. Takže to předělám na eagri:lpis. A nebo že by mze:lpis?
> Eagri je jen specializovaný portál mze.

Prosim ciste source=lpis. Tak se jmenuje stranka importu, a tak jsou
importovana existujici data.

> No u importu z RUIANu se nám sešlo, že v některých případech může být na
> jednom objektu ID Stavebního objektu a zároveň i ID Adresy. Tak se to
> rozdělilo. To u LPIS asi nehrozí (i když kdo ví), ale z jednoduchého ref
> není jasné, co za číslo to je. Jestli LPIS ID, nebo nějaké úplně jiné
> ID. Myslím že ref:lpis je lepší.

No, existujici data pouzivaji ref=, a jestli to neni jasne, jde to
upresnit na wiki. Nechal bych cisty ref=.

> OK. Jen právě nevím, jestli je start_date ta správná volba. Více by se
> mi líbilo: valid_from nebo něco takového. Ale na wiki jsem nic takového
> nenašel.

Ono asi v principu neni vylouceny dat tam vlastni tag. ref:lpis by
taky byl vlastni tag...
									Pavel