[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Srpen 3 18:52:48 UTC 2014

Dne 3.8.2014 10:11, Pavel Machek napsal(a):
> Ahoj!

> Gratulace :-).

> importovat okoli Mukarova abych videl, jak to bude vypadat. Vypada to
> o dost lip, nez veci co jsem delal rucne...

Evidentně si všichni užívají dovolenou, nebo to přehlédli ;-)

> Tam jsem chtel davat natural=scrub, ale davam landuse=scrub. Opravim
> skript... ale ona na importovanem uzemi zrejme ta situace jeste
> nenastala...

No právě proto je to potřeba sjednotit. Já taky zatím narazil jen na
ornou půdu, travní porost a zalesněnou půdu. Místa, kde jsou školky nebo
ovocné sady v LPIS nejsou.

> Tohle v tech cislech nevidim... aha, tak ne, je to tam, 91, taguju
> jako landuse=forest.
>
> Aha... ale dle obrazku:
>
> http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Tag:landuse%3Dplant_nursery
>
> Jsme si jisty ze tohle je nase "skolka"? Obrazek tomu uplne
> neodpovida...

Tak ona lesní školka má několik oddělení - semínka, sazeničky a
stromečky (v případě lesní školky). No a na obrázku jsou ty sazeničky.
Navíc, když se koukneš na wiki, tak je tam dub.

  * species:en
    <http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Key:species:en&action=edit&redlink=1>=White
    oak
    <http://wiki.openstreetmap.org/w/index.php?title=Tag:species:en%3DWhite_oak&action=edit&redlink=1>

> Stat tomu rika "Veřejný registr půdy - LPIS", takze bych nechal lpis.

Veřejný -> public -> pLPIS ;-)

Ale jak tak koukám, pLPIS je jen ta webová prohlížečka a WMS/WFS služby
jsou zvlášť. Takže to předělám na eagri:lpis. A nebo že by mze:lpis?
Eagri je jen specializovaný portál mze.

> No, ja bych nechal ref, ale asi je to dost jedno...
No u importu z RUIANu se nám sešlo, že v některých případech může být na
jednom objektu ID Stavebního objektu a zároveň i ID Adresy. Tak se to
rozdělilo. To u LPIS asi nehrozí (i když kdo ví), ale z jednoduchého ref
není jasné, co za číslo to je. Jestli LPIS ID, nebo nějaké úplně jiné
ID. Myslím že ref:lpis je lepší.

> V importovanejch uz lpis:kultura nenastavuju. Start date proc ne...
> 									Pavel

OK. Jen právě nevím, jestli je start_date ta správná volba. Více by se
mi líbilo: valid_from nebo něco takového. Ale na wiki jsem nic takového
nenašel.