[Talk-cz] landuse=residential fuč

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Srpen 4 12:16:17 UTC 2014

---------- Původní zpráva ----------
Od: Pavel Machek <pavel na ucw.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 4. 8. 2014 13:35:18
Předmět: Re: [Talk-cz] landuse=residential fuč

"On Mon 2014-08-04 13:03:59, Butrus Damaskus wrote:
> Zdravím!
>
> Tak jsem po delší dobu zavítal do českých končin OSM a překvapilo mě, že
se
> najde několik obcí, kterým chybí landuse=residential. Namátkou Zlín,
> Otrokovice (a okolí), nebo Šternberk (na Moravě). Přinejmenším ten
> Šternberk obytnou plochu dřív zaznačenou měl (i když by si to tenkrát asi
> bylo zasloužilo vylepšení, ale pořád lepší než dnešní stav!).
>
> Nevíte někdo, co se děje? Jedná se o vandalství, diletantimus nebo snad
> přípravu na import zemědělských ploch?

Priprava na import by tam byt nemela; tam, kde to koliduje (a je to
dost casto) landuse=residential rucne opravuju.
"

Kurnik, jak je ta stránka, kde se dal zobrazit stav OSM k určitému datu?
Nevíte někdo? Případně, jak zjistit ID smazaného objektu a kdo jej smazal?

Marián

"
Pavel
(cesky, pictures) http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/picture/horses/