[Talk-cz] Nově digitalizovaná katastrální území

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Srpen 8 05:38:51 UTC 2014

On Fri, Aug 08, 2014 at 05:32:29AM +0200, Petr Schönmann wrote:

> Přimlouvám se za RSS. Koho ta informace bude zajímat rssku si přečte.
> Asi nemá cenu tím zaplácávat už tak nepřehlednou konferenci :)

Nechodi toho moc, pokud je to videt z predmetu, tak se to da rovnou smazat
pokud to nekoho nezajima, nechce se mi sledovat jeste dalsi zdroj, jsem
rad, ze je vsechno pohromade, takze ja jsem pro dosavadni zpusob do
konfery.

Jinak jak psali mnozi - kdyz to bude nekde kde to znam/pohybuju se, tak je
to impulz na to mrknout a neco primapovat.

Diky

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!