[Talk-cz] Nově digitalizovaná katastrální území

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Srpen 8 06:22:24 UTC 2014

Ahoj,

---------- Původní zpráva ----------
Od: Kasparek Tomas <kasparek na fit.vutbr.cz>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 8. 8. 2014 7:40:03
Předmět: Re: [Talk-cz] Nově digitalizovaná katastrální území

"On Fri, Aug 08, 2014 at 05:32:29AM +0200, Petr Schönmann wrote:

> Přimlouvám se za RSS. Koho ta informace bude zajímat rssku si přečte.
> Asi nemá cenu tím zaplácávat už tak nepřehlednou konferenci :)

Nechodi toho moc, pokud je to videt z predmetu, tak se to da rovnou smazat
pokud to nekoho nezajima, nechce se mi sledovat jeste dalsi zdroj, jsem
rad, ze je vsechno pohromade, takze ja jsem pro dosavadni zpusob do
konfery.

Jinak jak psali mnozi - kdyz to bude nekde kde to znam/pohybuju se, tak je
to impulz na to mrknout a neco primapovat.
"

Mně je to celkem jedno. Pokud to bude RSS, tak prostě přidám další link do
RSS čtečky.

Mimochodem, koukal jsem na statistiky importu adres [1] a vidím, že už chybí
jen kousek. Chlapci: dobrá práce a díky.

[1] http://ruian.poloha.net/czaddr/

Mimochodem2: přistálo mi v rss čtečce: Zítra slaví OSM své desáté narozeniny
[2]. Zorganizovat už asi nic nestihneme, tak si asi jen večer otevřu vínko
na počest ;-)

[2] https://twitter.com/openstreetmap/status/497394820688908290