[Talk-cz] Tracer - nová, přepracovaná verze a sloučená verze - RUIAN a LPIS

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Pátek Srpen 8 23:23:24 UTC 2014

On 9.8.2014 00:22, Marián Kyral wrote:
> Ahoj,
> tak mi to nedalo a hned jak byl čas, tak jsem se na to vrhnul. (Manželka teda nebyla moc ráda ;-) )
>
> Přihodil jsem tam i LPIS modul, takže teď je vše v kupě. A musím říct, že to je teď luxus. Jen mačkám "t" a klikám na pole nebo domečky - podle toho co je právě potřeba.

Paráda, díky, funguje. Akorát když vidím co se děje v Krkonoších, vybavila se mi filmová hláška: "Moc ráda bych věděla, kdo dal dítěti do rukou takovou zbraň". ;-)

> Mohl jsem to mít i dříve, ale zdržel jsem se přepisem parseru JSON z org.json na javax.json - po sloučení větví "ruian" a "plpis" se mi to nechtělo zkompilovat a už jsem zapomněl jak jsem jej posledně přesvědčil, aby si tu knihovnu sebral :-D
> No nic, stejně bych to musel udělat. Akorát jsem na to zapomněl.

Grrr, zrovna včera jsem si stáhl zdrojáky a půl hodiny se marně pokoušel zkompilovat plugin s org.json :-)

Martin