[Talk-cz] Tracer - nová, přepracovaná verze a sloučená verze - RUIAN a LPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Sobota Srpen 9 05:40:21 UTC 2014

Dne 9.8.2014 01:23, Martin Švec - OSM napsal(a):

> Paráda, díky, funguje. Akorát když vidím co se děje v Krkonoších,
> vybavila se mi filmová hláška: "Moc ráda bych věděla, kdo dal dítěti
> do rukou takovou zbraň". ;-)

> Grrr, zrovna včera jsem si stáhl zdrojáky a půl hodiny se marně
> pokoušel zkompilovat plugin s org.json :-)

No ono to je zvláštní, ono to totiž zůstalo někde v kompilační cache a
normálně se mi to kompilovalo. Pak jsem sloučil ty větve a najednou nic.
Hodinu mi trvalo, než jsem zjistil čím to je. Asi nějaký bug nebo
feature antu. Dej vědět, jestli se ti to teď zkompiluje. Možná ta je
ještě něco.

Marián