[Talk-cz] Tracer - pLPIS

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Srpen 10 11:09:16 UTC 2014

Dne 6.8.2014 10:07, Marián Kyral napsal(a):
> [...]
> moduly. Vypadá to nade(jne(.
>

> R(es(ení pro izolované ostru*vky uprostr(ed jiného landuse by neme(l
> být problém naprogramovat - zjistís( si cestu s tagem landuse uvnitr(
> které se nacházís( (trochu magie s bboxy), pak zjistís(, zda není
> souc(ástí relace typu multipolygon. Pokud je, pouze pr(idás( inner
> c(len. V opac(ném pr(ípade( si tu relaci vytvor(ís(.
>

> Ale asi bych to automaticky ner(es(il. Pokud je ne(jaký malý landuse
> uprostr(ed ve(ts(ího landuse, tak rendery zobrazí malý landuse nad tím
> ve(ts(ím. A kdyz( to bude ne(kdo mít potr(ebu to r(es(it, tak si to

Vc(era vec(er jsem do LPIS modulu pr(idal napojování a osekávání a pak
trochu klikal v okolí FM.

Je tam pár much, které je potr(eba vyr(es(it:

1) Pr(idat podporu pro relace - momentálne( se relace úplne( ignorují.
Nicméne( se mi stejne( vc(era stalo, z(e mi z ne(jaké cesty, která byla
souc(ástí relace zmizel uzel. JOSM s tím bylo v pohode(, projevilo se to
teprve pr(i nahrávání na server a následne( pr(i nac(ítání uloz(eného
osm souboru - vyr(es(ilo to az( ruc(ní smazání problémové cesty v
souboru. Nicméne( dnes se mi nic takového nestalo, takz(e netus(ím co
pr(esne( to zpu*sobilo.

2) Momentálne( se pr(ipojují a osekávají jen cesty se stejným klíc(em
(landuse). Chte(lo by to pr(idat i natural (scrub, wood) a dávat bacha
na vnitr(ní plochy uprostr(ed landuse=forest a landuse=residental.

3) V ne(kterých pr(ípadech vznikne po useknutí plochy pe(kný gulás( (viz
screensshot) - uzly se chaoticky rozhází pr(es celou plochu, místo aby
byly vedle sebe. Dokáz(i to nasimulovat, ale na analýzu se budu muset
nejprve mentálne( pr(ipravit ;-)

4) Obc(as se vygenerují duplicitní body (asi ty relace), obc(as dokonce
duplicitní cesty.

5) A jes(te( by to chte(lo ne(jaký nástroj co mi do te(ch vzniklých
ostru*vku* a poloostru*vku* nacpe lesy a jinou have(t(. Pokud to je
inner c(len v multipolygonu tak není problém, ale pokud je ostru*vek
tvor(en více sousedícími polygony, nebo to je poloostrov, tak je to
pe(kná piplac(ka, to tam ruc(ne( naklikat. Od rána o tom pr(emýs(lím,
ale nenapadl mne z(ádný jednoduchý postup, jak to ude(lat.

Btw: Nevím co se stalo, ale do OSM se mi nahrál neúplný changeset. Jsou
tam jen body, cesty chybí.
Bohuz(el jsem si to neuloz(il, takz(e jsem to musel naklikat znova :-(

Marián