[Talk-cz] Návod: jak natlačit lesy do zákoutí v LPIS (ContourMerge plugin)

Marián Kyral mkyral na email.cz
Neděle Srpen 10 21:37:38 UTC 2014

Ahoj,
Při hledání možností, jak řešit problém v předmětu jsem procházel seznam
pluginů a narazil na CountourMerge plugin [1]. Ten už mám sice dlouho
nainstalovaný, ale až dnes jsem se na něj podíval podrobněji a zjistil
jak se s ním vlastně pracuje. Není to nic složitého, jsou potřeba jen
dva segmenty, se kterými plugin manipuluje.

Velmi dobře to funguje u "poloostrovů" tvořených jednou cestou. Pokud je
tam těch cest více, tak to taky jde, ale je to větší piplačka - je
potřeba pracovat s každou cestou zvlášť.

Udělal jsem k tomu obrázkový návod a protože se mi nevešel do emailu,
najdete jej tady: http://osm.kyralovi.cz/navody/ContourMerge_plugin.html

Snad se to bude někomu hodit.

Marián

[1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/JOSM/Plugins/ContourMerge