[Talk-cz] Zahrady u RD jako leisure=garden

Karel Volný kavol na seznam.cz
Úterý Srpen 26 15:22:51 UTC 2014

zdar,

> Závěr poměrně dlouhé diskuze byl, že prostě i trávník za RD je zahrada

že je to "zahrada" je víceméně ok, ale ...

> a lidi to všude možně po světě tagují jako leisure=garden

... proč se nemůže tagovat garden=něco?

jestli jsi tu diskusi sledoval, mohl bys to prosím nějak stručně shrnout?

co zatím padlo tady mi přijde takové ... ehm ... takže když celej den sedím za
kompem a večer jdu posekat trávník okolo baráku, tak je to leisure=garden,
anžto "leisure" je volnočasová aktivita, zatímco když je soused celý den na
golfu, večer jde na párty a trávník mu seká zahradník, tak to leisure=garden
není, protože tam nikdo volnočasovou aktivitu neprovozuje?

> a nic se s tím nenadělá.

proč by nemělo?

opraš a aktualizuj svůj návrh podle té "option 3" na [1], nech ho odhlasovat
:-) a tlačme to horem dolem, takových změn už v OSM bylo ...

[1]
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Talk:Tag:leisure=garden#Deprecate_this_for_private.2C_residential_gardens.3F

> Bohužel se zatím masově neprosadil žádný dodatečný tag pro odlišení
> trávníků okolo RD od těch ostatních zahrad.

ale tož to je tak trošku začarovaný kruh, je snad potřeba s něčím přijít,
začít to aplikovat, pak se toho chytnou ostatní, a ne koukat, co se používá,
abychom se podle toho řídili, když se zatím nic nepoužívá, a nejbližší
aproximace co se dá potkat je pěkná blbost ('Taky mně
osobně vadila nemožnost odlišit zahrady okolo RD od těch "pravých" zahrad' ...
+1)

K.