[Talk-cz] Kontrola a doplnění ulic

Marek Chlup mara na chlup.net
Čtvrtek Srpen 28 10:09:56 UTC 2014

Ahoj.

Jsem jen občasný přispěvatel a OSMi jsem neznal. Děkuji za info.

Již jsem se párkrát a nyní i znovu s užitím OSMi setkal s problémem
velkých a malých písmen v názvech ulic. Například v Olomouci je ulice:
"Na Střelnici"
To je pojmenování ulice v OSM. OSMi však zde červená asi proto, že
adresní body mají:
"Na střelnici"

Díval jsem s do jiných map:
Google mapy: Na střelnici
Seznam mapy: Na Střelnici

Adresní body jsou jak chápu původem s RUIAN (respektive uir_adr).

Pravidla možná nemusí být vždy jednoznačná:
http://prirucka.ujc.cas.cz/?id=186
Jelikož se občas mohou čtyři hádat (alespoň dle mne) jestli je to dle
"obecného jména" nebo "vlastního".

Jaký etalon mám považovat za správný? Že by ceduli co tam je přibitá:-)?

Ahoj
Marek