[Talk-cz] značené trasy a KČT

Václav Kubíček vase.k na centrum.cz
Pátek Srpen 29 11:21:10 UTC 2014

Ahoj,
rád se připojím.
Mně by například úplně stačil seznam tras abych si udělal pořádek co chybí a nechybí na Náchodsku. A nějaký software ke zjednodušení práce by taky nebyl k zahození. :)
Vašek

> Od: Jakub <j na kub.cz>
> Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
> Datum: 01.08.2014 10:46
> Předmět: [Talk-cz] značené trasy a KČT

Milí spolumapeři ;-)

Chtěl bych se podělit o jednu fajn zprávu. Už delší dobu se zabývám
zlepšováním turistického značení v OSM a jsa programátor
experimentoval jsem pro radost i s několika nástroji pro kontrolu dat.
V této souvislosti si už delší dobu občas píšu s KČT - tedy s vedením
ne, to je nejspíš zbytečné, ale s jednotlivci, kteří se mi zdají
"přístupní". Pokud jste to někdy zkoušeli, tak asi víte že je to běh
na dlouhou trať. Ale bral jsem to spíš jako sport, občas jim popsal
OSM, občas si lehce přátelsky rýpnul do nepřístupnosti jejich dat,
občas poslal nějaký bug report. Mimo dílčích úspěchů se ziskem
některých dat (přehled vedení tras KČT na Plzeňsku) z toho zatím nic
konkrétního nekáplo, ale teď se zdá, že se to možná změní. Zdá se že
jsem narazil na lidi uvnitř KČT, co mají zájem na nějaké modernizaci v
tomto směru, někdy v srpnu jdeme na pivko. Možná to zas nic nebude,
ale zatím to vypadá celkem slibně, tak se jen chci podělit o radost ... :)

Jakub

PS: Kdyby to někoho zajímalo hlouběji - programátorsky či turisticky,
a byl ochoten něco dělat (procházet trasy v terénu, procházet je na
mapě podle dat, experimentovat s prográmky), tak se ozvěte.

--
Jakub A. Tesinsky (j na kub.cz)
tel: 7778 JAKUB, web: ja.kub.cz