[Talk-cz] Chodníky vedle silnic

Vladimír Domes vladimir.domes na gmail.com
Pondělí Prosinec 1 13:44:46 UTC 2014

Dobrý den,
editor Potlach umožňuje na cestě nastavit chodník jako "separate". Já jsem
to tak někdy použil. Samostatné chodníky přes footway a na cestě vedle
nastavit sidewalk=separate, aby se vědělo, že k této cestě už chodník
nastaven je.

Připadá mi to celkem logické, ale když tak teď trochu Googlím, tak jsem
nikde tu volbu separate zdokumentovanou nenašel. Tak nevím, jestli se to
takto oficiálně má používat.

    V.