[Talk-cz] Chodníky vedle silnic

Michal Pustějovský Michal.Pustejovsky na seznam.cz
Pondělí Prosinec 1 15:15:32 UTC 2014

Takže se používají oba způsoby a je jedno, který budu používat? Ono mi totiž
dávat chodníky pro pěší na objekt značící silnice nepřijde zrovna
přehledné...

Btw. na wiki jsem footway=* našel tady: http://wiki.openstreetmap.org/wiki/
Footway.

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vladimír Domes <vladimir.domes na gmail.com>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 1. 12. 2014 15:15:39
Předmět: Re: [Talk-cz] Chodníky vedle silnic

"

Dobrý den,

editor Potlach umožňuje na cestě nastavit chodník jako "separate". Já jsem
to tak někdy použil. Samostatné chodníky přes footway a na cestě vedle
nastavit sidewalk=separate, aby se vědělo, že k této cestě už chodník
nastaven je.

Připadá mi to celkem logické, ale když tak teď trochu Googlím, tak jsem
nikde tu volbu separate zdokumentovanou nenašel. Tak nevím, jestli se to
takto oficiálně má používat.

    V.

Dne 1. prosince 2014 11:38 Michal Pustějovský <Michal.Pustejovsky na seznam.cz