[Talk-cz] Chodníky vedle silnic

jzvc jzvc na tpfree.net
Pondělí Prosinec 1 16:07:49 UTC 2014

Dne 1.12.2014 v 16:15 Michal Pustějovský napsal(a):
> Takže se používají oba způsoby a je jedno, který budu používat? Ono mi
> totiž dávat chodníky pro pěší na objekt značící silnice nepřijde zrovna
> přehledné...

Cus, znaceni chodniku na ulici je urceno predevsim na klasicke mestske
ulice, kde je chodnik soucasti = zadne travnate ostruvky, ale jen
silnice, chodniky a budovy kolem. Neznam ale zadny vystup, ktery by to
bral v potaz (krom stylopisu pro JOSM).

Zcela obecne pak plati(a nekdy bohuzel), ze pouzivat muzes co chces,
pokud to neco nerozbiji.