[Talk-cz] Automaticka kalibrace (was Re: Posunutá mapa?)

Pavel Machek pavel na ucw.cz
Středa Prosinec 3 11:36:18 UTC 2014

Ahoj!

On Tue 2014-12-02 01:57:25, Petr Holub wrote:

> V JOSM tohle reseni "skoro samo" existuje a bylo by dobre, aby ho fakt
> uz lidi zacali  pouzivat systematicky... Fakt mam obcas pocit, ze nejhorsi
> v OSM komunite je nedostatecne sireni informaci o tom, co uz je k dispozici
> a jak to pouzit.

> 3) Ke kalibraci lze castecne pouzit i starou dobrou sedivou UHUL
>    ortofotomapu, pokud je k dispozici - casto byvala zkalibrovana
>    lip nez Bing...

Byl by nekdo schopnej UHUL pustit tak aby byl spolehlive k dispozici?
Myslim ze kalibrace proti UHULu je asi nejlepsi...

Melo by to jit vzit i automaticky -- spocitat korelaci mezi dvema
obrazkama by nemela byt az takova kovbojka, a tim by melo jit
automaticky spocitat offsety pro posun Bingu....

									Pavel