[Talk-cz] Automaticka kalibrace (was Re: Posunutá mapa?)

Petr Holub hopet na ics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 4 05:02:07 UTC 2014

Ahoj,

> Byl by nekdo schopnej UHUL pustit tak aby byl spolehlive k dispozici?
> Myslim ze kalibrace proti UHULu je asi nejlepsi...

pamatuji se dobre, ze Ty to mas cele stazene? Kolik toho je?

> Melo by to jit vzit i automaticky -- spocitat korelaci mezi dvema
> obrazkama by nemela byt az takova kovbojka, a tim by melo jit
> automaticky spocitat offsety pro posun Bingu....

Jo a ne. Ja se pri rucnim zarovnavani snazim vyuzit objekty, ktere
jsou primo na povrchu a nemaji "3D charakter", abych se vyhnul
problemum s uklonem, ktery treba u Bingu umi byt docela nezanedbatelny,
jak tady uz ostatne zminoval Hanoj. Cili asi by to prvne chtelo nejakou
feature extraction pred tim, nez budu delat minimalizaci ctvercu.

A navic je potreba se prubezne rozhodovat, kolik kalibracnich bodu
vlastne potrebuji vyrobit, tj. kdy uz pro mne ta odchylka neni
akceptovatelna. Obvykle to neni prilis husta sit, ale jsou oblasti,
kde evidentne ten model terenu je dost neuspokojivy a je potreba to
zhustit. Nicmene toto uz je IMHO ten mensi problem - maximalni odchylka
by se dala nastavit jako prah.

Petr