[Talk-cz] LPIS duplicity

Martin Švec - OSM osm na maatts.cz
Středa Prosinec 3 18:37:16 UTC 2014

No potěš koště... Někdo ignoruje warningy JOSM validátoru? Nebo jsou případy které JOSM neodchytí?

Ještě by mě zajímaly LPIS pole, kde průnik s jiným polygonem je roven tomu LPIS poli a zároveň s ním
pole sdílí většinu svých uzlů. Tj. kde se místo ořezu sousedního polygonu udělalo "sjednocení". Když
jsem v září obcházel lesní multipolygony, nacházel jsem jich spoustu.

Tam se musí provést znova ořez, což už asi hromadně opravit nepůjde.

Martin