[Talk-cz] LPIS duplicity

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Středa Prosinec 3 19:05:56 UTC 2014

Ahoj,

On Wed, Dec 03, 2014 at 07:37:16PM +0100, Martin Švec - OSM wrote:

> No potěš koště... Někdo ignoruje warningy JOSM validátoru? Nebo jsou případy které JOSM neodchytí?

já jsem se akce trasování polí prakticky vůbec neúčastnil, začal jsem až
s trasováním těch RUIAN lands, nicméně zachytil jsem jeden případ, kdy
JOSM varoval před něčím jako otevírací doba obchodu či co, otevírací dobu
obchodu jsem opravil a teprve pak zařval na duplicitní landuse. 100%
jsem na to nesahal; JOSM si toho všiml až napodruhé.

> Ještě by mě zajímaly LPIS pole, kde průnik s jiným polygonem je roven tomu LPIS poli a zároveň s ním
> pole sdílí většinu svých uzlů. Tj. kde se místo ořezu sousedního polygonu udělalo "sjednocení". Když
> jsem v září obcházel lesní multipolygony, nacházel jsem jich spoustu.

http://pedro.poloha.net/osm/pole.ods

není toho moc a seznam nemusí být úplně spolehlivý, protože relace a outer
a inner. Je tam jedna dvojice, kdy na relaci je farmland a na outer je
forest. Zbytek jsem nezkoumal. Neděs se, je to asi 20 řádků.

Nj, n, a pak aby Czech republic nebyla BIG COUNTRY (dle objemu dat) ;)

--
Petr