[Talk-cz] Hlášení budov

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pátek Prosinec 5 08:33:35 UTC 2014

Předpokládám, že toto se řešit bude a ČÚZK si tento seznam dokáže vyjet sám.
Zřejmě to bude jedna z řady automatických kontrol, které byly v přípravě.

Problém je pravděpodobně množství případů a způsob řešení, kdy každý
jednotlivý případ musí být ověřen a korektním postupem vyřešen. A to nějakou
dobu trvá, součástí procesu budou nějaké lhůty. Taky to není jediný typ
problému k řešení a záleží jak jsou nastaveny priority.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Radek Kuznik <radek na aktovka.net>
Komu: OpenStreetMap Czech Republic <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 5. 12. 2014 7:31:21
Předmět: Re: [Talk-cz] Hlášení budov

"

Dobry den,
a problem, kdy definicni bod je uplne mimo budovu(cerveny duch na http://
ruian.poloha.net/(http://ruian.poloha.net/)) se resit nejak nebude? Urcite
by se i dalo vyexportovat jednorazove...

R.

Dne 4. prosince 2014 23:44 Petr Vejsada <osm na propsychology.cz
(mailto:osm na propsychology.cz)> napsal(a):
"Dobrý den,

Dne Čt 4. prosince 2014 22:57:40, Petr Souček napsal(a):

> O hlášení, že budova fyzicky neexistuje v terénu, určitě zájem máme.
Pošleme
> to editorovi (stavební úřad nebo obec) a ten by měl provést místní šetření
> a následně konat, tj. vydat rozhodnutí o neexistenci stavby a stavby
> odstranit z RÚIAN.

máme na to kód, tedy určitě bude možné si vytřídit třeba pouze hlášení
tohoto
typu.

> Ovšem v případě, kdy je budova lokalizovaná pouze definičním bodem, tak je
> potřeba vzít v úvahu, že může být chyba v definičním bodu. A ta budova
sice
> existuje, ale lokalizována je někde jinde.

Budovy jen s definičním bodem momentálně do zpracování zahrnuté nejsou a
(zatím?) nic takového ani neplánuji.

Trochu se obávám, že když pustím export červených duchů, tedy situací, kdy
definiční bod je daleko od polygonu budovy, tak že by to zahltilo
katastrální
pracoviště na hodně dlouhou dobu ;-) Ostatně ten rudý duch s 221 km dlouhou
spojnicí v RUIAN stále je - definiční bod je v Klatovech a polygon v
Poličce.

K těm XML formulářům - momentálně shromažďujeme jen druh chyby, kód SO a
poznámku, případně jméno reportéra a kontakt na něho. Neměli bychom ty údaje
nějak rozšířit? Už víte, jaké informace budete potřebovat k hladkému
nahlášení/reklamování? Chci se vyhnout situaci, kdy budeme mít shromážděnu
řadu SO pro nahlášení a pak zjistíme, že je třeba u všech nějaký údaj
doplnit.

Rád bych i nějakou zpětnou vazbu o přijetí reklamace, aby bylo možné si tuto
informaci poznamenat do databáze, alespoň pro vyloučení duplicit.

Tak se těším :-)

--
Zdraví
Petr Vejsada