[Talk-cz] Osmose Česká republika

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pondělí Prosinec 8 08:10:39 UTC 2014

On Sun, Dec 07, 2014 at 05:32:00PM +0100, Michal Pustějovský wrote:
> Když jsi na stránce s mapou a jsi přihlášený, tak za jménem máš v závorce
> tvůj počet chyb. Jdou i krásně zobrazit na mapě ;-)
>
> Bude se nějak vrtat do nastavení chyb? Některé jsou vtipné, z cca 3000 chyb
> je necelých 2000 v chybějících mostech a propustcích (to beru) a dalších 500
> typu "železniční vlečka prochází budovou (jako by to tak v reálu nebylo)"
> nebo "odstavná plocha sloužící jako parkoviště není odstavná plocha", popř.
> "Tato cyklostezka nevede po trase zrušené železnice (kombinace highway+
> railway=razed)" atd. :-)

1. projekt rozjeli frantici, takze maji testy napasovane na svoje zvyklosti
2. nektere testy jsou CZ-specificke, ty si kdyztak musime napsat sami
3. nektere testy jsou sice formalne v poradku, ale proste se to u nas
   neresi, je otazka jestli chcit tyhle testy pro CZ disablovat nebo co s tim.

Nejhorsi co vyskocil hned, byla chyba ze cislo domu nezacina cislici (nase
ev.1234), to jsme s frantikama opravili (byly toho samozrejme desitky
tisic). Dalsi podnety se jim klidne muzete primo ozvat, reaguji celkem
vstricne a pruzne (a kupodivu anglicky :-) )

kdo ma min nebo kdo vic :-D ?

Bye

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!