[Talk-cz] Osmose Česká republika

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Prosinec 9 08:48:06 UTC 2014

Dne 7.12.2014 v 22:09 Marián Kyral napsal(a):

> [...]
> pokud to tam už náhodou není.
>
> [1] http://wiki.openstreetmap.org/wiki/MapRoulette
>
> A ještě jeden nápad mám v hlavě - hodně mne štve, jak je komplikované
> udělat z kousku silnice most (kouska potoka tunel). Vybrat cesru a dva
> body, rozdělit pomocí "p", vybrat prostřední kousek a změnit jej na
> most. Je tam dvakrát výběr.
>
> Uvažuji nad nějakým pluginem, kde by stačilo vybrat cestu a ty dva body
> a pak jen kliknout na "Convert to bridge/ Convert to tunnel". Rozdělení
> a otagování by se provedlo automaticky. Třeba na to bude o vánocích čas.

Cus, vymejslis trochu kolo ... ja mam na mosty vytazenou ikonu, sice to
nedela uplne presne to co pises, ale udela to finalni tagovani (ze je to
most + layer), ale je to dany spis tim, ze sem ponekud linej to vic
resit, protoze udelat na to (v josm) sriptik je easy.

Daleko horsi je, pokud nekde nedo namapuje mosty, kde zadny nejsou,
pripadne naopak, mapuje tunel tam, kde je zcela evidenentne most, a to
jen proto, ze mu to tam hlasi "bug".

Nekteri jsou dokonce tak dobri, ze jim nedela problem most + urovnovy
krizeni ve spolecnym bodu.

BTW: Bacha na to, zdaleka nejvic chyb tohoto typu je u krizeni s vodou,
ale zaroven plati, ze naimportovane vodotece jsou prevazne pomerne
slusne mimo realnou polohu (tzn klidne 10+ metru mimo most). V nekterych
mistech, kde jsou vybudovany stavby jako treba dalnice, tak to klidne
muze mit i zcela jinou trasu.