[Talk-cz] Osmose Česká republika

Mirek Dlask dlask.m na gmail.com
Pondělí Prosinec 8 17:23:17 UTC 2014

Ahoj,

6136  5323 level 3  :-)
Příčina? Opravuju chyby po Vás a nikdo neopravuje moje chyby.
Takže můžete začít ... třeba

Cesta protínající vodu
Duplikované hodnoty source=uhul:ortofoto; cuzk:km; uhul:ortofoto
Multiple numbers "34" in way "Profesora Františka Vojtíška" - je to node
klasická adresa housen a conscriptionn...

Way node tagged like way - někde  jsem okoukal kombinaci
tunnel=culvert + waterway=stream.
Jednoduché a levné. A najednou je to špatně.  Přitom v ZABAGED jsou
propustky nejen liniové, ale i bodové, někde jsou mosty. Já většinou
používal bod.

Jak je to vůbec s použitím WMS vrstev ZABAGED ?

http://geoportal.cuzk.cz/WMS_ZABAGED_PUB/service.svc/get?

Postavit propustek v JOSM je docela šichta. Většinou je nutné si vyrobit
body a pak teprve krájet. A otagovat.
Navíc na mnoha místech je v reálu voda pod městem, v OSM ji rozstřikují
projíždějící auta.
Teď mám staženou oblast kde je 516 křížení cesty a vody.  Jdu rychle
opravovat, ať máte míň chyb než já ;-)

Mirek