[Talk-cz] Osmose Česká republika

Marián Kyral mkyral na email.cz
Pondělí Prosinec 8 18:27:29 UTC 2014

Dne 8.12.2014 18:23, Mirek Dlask napsal(a):
> Ahoj,
>
> 6136  5323 level 3  :-)
> Příčina? Opravuju chyby po Vás a nikdo neopravuje moje chyby.

To víš. Nemůžeme všichni dělat všechno ;-)

> Takže můžete začít ... třeba
>
> Cesta protínající vodu
> Duplikované hodnoty source=uhul:ortofoto; cuzk:km; uhul:ortofoto
> Multiple numbers "34" in way "Profesora Františka Vojtíška" - je to
> node klasická adresa housen a conscriptionn...
>
> Way node tagged like way - někde  jsem okoukal kombinaci
>  tunnel=culvert + waterway=stream. Jednoduché a levné. A najednou je
> to špatně.  Přitom v ZABAGED jsou propustky nejen liniové, ale i
> bodové, někde jsou mosty. Já většinou používal bod.

On ten propustek vždy má nějakou reálnou délku. Takže bod asi moc dobře
není.

Já na to zatím moc nekoukal, ale co mne praštilo do očí. je použití
noexit - Já myslel, že to je klasická slepá ulice, ale dle definice na
wiki, stačí aby dál pokračoval chodník a už se noexit používat nemá. No
tak si to zase všechno pěkně smažu :-(

> Jak je to vůbec s použitím WMS vrstev ZABAGED ?
>
> http://geoportal.cuzk.cz/WMS_ZABAGED_PUB/service.svc/get?

Vůbec netuším, o tomhle zdroji jsem nevěděl.

> Postavit propustek v JOSM je docela šichta. Většinou je nutné si
> vyrobit body a pak teprve krájet. A otagovat.

"Nastavení mapy" / "Předvolby značení" a přidat "One click settings".

Trochu ulehčí tagování.

Marián