[Talk-cz] Osmose Česká republika

jzvc jzvc na tpfree.net
Úterý Prosinec 9 09:05:50 UTC 2014

Dne 8.12.2014 v 21:47 Martin Švec - OSM napsal(a):

> [...]
> a užití prohlížecích služeb: Bezplatně poskytované prohlížecí služby
> nejsou určeny ke komerčnímu užití a podléhají autorsko-právní ochraně
> zákona č. 121/2000 Sb. Pro jejich šíření, reprodukci v původní či
> pozměněné podobě i nekomerčního charakteru, je nutný písemný souhlas ZÚ.
> .... tohle už je dost konkrétní.
>
> * http://www.mail-archive.com/talk-cz@openstreetmap.org/msg08077.html
> ... jasné zamítnutí ZÚ/ČÚZK z roku 2012 pro účely obkreslování v OSM.
>

> Mně z toho vychází, že se do WMS můžeme dívat pro soukromou potřebu, ale

Me z toho vychazi, ze bys nemel ty obrazky vzit a na vlastni triko dal
sirit (pripadne upravovat), muzes to asi vlozit do svyho webu (pokud
neni komercni) a obkreslovat si to muzes jak chces, protoze to je tvoje
soukroma aktivita.

IMO by to podle 106 nemelo moc smysl - data verejne dostupna jsou, nemas
o co se soudit. 106 je o pristupu k datum, a ten mas.

Jinak je to podle me zhruba v rovine, ze mas (trebas) ve snemovne
verejne pristupne seznamy vsech sponzoru stran, a ty je vemes, a hodis
na web, nacez se budes (dost pravdepodobne) soudit s UOOU na tema
ochrany osobnich udaju - presto, ze jde o ze zakona verejnou informaci.