[Talk-cz] Osmose Česká republika

Petr Vejsada osm na propsychology.cz
Pátek Prosinec 12 03:06:24 UTC 2014

No,

tak jsem se na to díval a samozřejmě to není ani triviální a ani jednoznačné.
Když je v RUIAN barák a AM na koleji na nádraží a podle fotek na místě žádná
stopa baráku není, tak nevím, jestli by se neměl ponechat spíš ten z UIR :-(.
Node 2757558529 (na kolejích, RUIAN) VS node 296787181, na baráku, ovšem podle
RUIAN je na tom místě úplně jiná adresa.

Je jich necelá tisícovka, http://pedro.poloha.net/osm/uir.csv (jak je u mě
zvykem, odděleno svislítkem). Ještě jsou 2 s ref:ruian místo ref:ruian:addr,
ty zatím nestojí za řeč.

Sloupec je_poi říká, zda je UIR AM na "POI"; na ty mám zakázáno sahat ;-).