[Talk-cz] Osmose Česká republika

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Pátek Prosinec 12 07:00:00 UTC 2014

On Fri, Dec 12, 2014 at 04:06:24AM +0100, Petr Vejsada wrote:
> tak jsem se na to díval a samozřejmě to není ani triviální a ani jednoznačné.
> Když je v RUIAN barák a AM na koleji na nádraží a podle fotek na místě žádná
> stopa baráku není, tak nevím, jestli by se neměl ponechat spíš ten z UIR :-(.
> Node 2757558529 (na kolejích, RUIAN) VS node 296787181, na baráku, ovšem podle
> RUIAN je na tom místě úplně jiná adresa.
>
> Je jich necelá tisícovka, http://pedro.poloha.net/osm/uir.csv (jak je u mě
> zvykem, odděleno svislítkem). Ještě jsou 2 s ref:ruian místo ref:ruian:addr,
> ty zatím nestojí za řeč.

> [...]

OK, diky za zpracovani, beru si to jako bojovy ukol nacelniku, zkusim se na
to o vikendu podivat :-)

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!