[Talk-cz] Preklad wiki - surface

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Prosinec 18 12:15:12 UTC 2014

Ahoj,
místo těch Kočičích hlav bych asi použil kameny (kamenná dlažba). A pro
cobblestone:flattened pak rovné(zarovnané) kameny. Kočičí hlavy bych pak dal
do závorky). Dle wiki jsou kočičí hlavy pouze lidový termín. A třeba u nás
se s tímhle termínem moc nesetkávám.

Marián

---------- Původní zpráva ----------
Od: Dalibor Jelínek <dalibor na dalibor.cz>
Komu: 'OpenStreetMap Czech Republic' <talk-cz na openstreetmap.org>
Datum: 18. 12. 2014 11:47:58
Předmět: [Talk-cz] Preklad wiki - surface

prelozil jsem na wiki stranku Surface, ktera mi prijde celkem dulezita.

http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:surface
(http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Cs:Key:surface)

Je tam ale docela dost odbornych termitu, tak bych chtel pozadat,

jestli byste to mohli precist (idealne i v anglictine) a zkontrolovat to,

jestli jsem tam nenapachal nejake nesmysly.

Diky,

Dalibor