[Talk-cz] Osmose Česká republika

Kasparek Tomas kasparek na fit.vutbr.cz
Čtvrtek Prosinec 18 16:04:20 UTC 2014

On Fri, Dec 12, 2014 at 04:06:24AM +0100, Petr Vejsada wrote:
> tak jsem se na to díval a samozřejmě to není ani triviální a ani jednoznačné.
> Když je v RUIAN barák a AM na koleji na nádraží a podle fotek na místě žádná
> stopa baráku není, tak nevím, jestli by se neměl ponechat spíš ten z UIR :-(.
> Node 2757558529 (na kolejích, RUIAN) VS node 296787181, na baráku, ovšem podle
> RUIAN je na tom místě úplně jiná adresa.
>
> Je jich necelá tisícovka, http://pedro.poloha.net/osm/uir.csv (jak je u mě
> zvykem, odděleno svislítkem). Ještě jsou 2 s ref:ruian místo ref:ruian:addr,
> ty zatím nestojí za řeč.

> [...]

Ahoj, tak sice pres vikend jsem se na to dival, ale v podstate bez
vysledku. Hlasenych chyb v osmose je radove 10x vice (jen JM kraj ma pres
1000). Nejake automatizovane reseni mne moc nenapadlo, neco jde udelat
rucne z fotomapy, neco chce na miste. Takze jsem to po nejake dobe vzdal a
radsi se venoval jinym chybam.

Kdyz jsme u toho narazil jsem na to ze u atributu width je casto misto
desetine tecky ceska carka. Rikal jsem si, ze bych se aspon neco mohl
naucit, neporadite, jak tohle zkusit udelat automatizovane? tj.

get all objects with width; sed 's/,/./'; push changed to OSM

Jinak jsem zacal premyslet, ze bych na jare zkusil udelat nejakej workshop
pro zacinajici mapery v Brne, oprava chyb v JOSM z osmose, pripadne TODO
budovy apod jsou asi vyborny material na to neco zkusit.

Mejte se.

--

  Tomas Kasparek               e-mail: kasparek na fit.vutbr.cz
  CVT FIT VUT Brno, L127       jabber: tomas.kasparek na jabber.cz

  GPG:    2F1E 1AAF FD3B CFA3 1537  63BD DCBE 18FF A035 53BC

  May the command line live forever!