[Talk-cz] Osmose Česká republika

Marián Kyral mkyral na email.cz
Čtvrtek Prosinec 18 16:59:20 UTC 2014

Takhle jsem to dělal, když jsem opravoval špatný formát data po tracer
pluginu:

1) xml query pro overpass turbo: http://overpass-turbo.eu/
(Hledej cestu s jakýmkoli klíčem building a start_date v danám formátu)

<osm-script output="json" timeout="25">
  <!-- gather results -->
  <union>
    <query type="way">
      <has-kv k="building" regv=".*" />
      <has-kv k="start_date" regv="[0-9][0-9]\.[0-9][0-9]\.[0-9]*" />
      <bbox-query {{bbox}}/>
    </query>
  </union>
  <!-- print results -->
  <print mode="body"/>
  <recurse type="down"/>
  <print mode="skeleton" order="quadtile"/>
</osm-script>

2) Výsledek stáhnout jako soubor pro josm (.osm) což je obyčejný xml soubor.
3) Pomocí regulárních výrazů nahradit formát data (já to dělal v kate, ale
klidně z konzole přes sed)

Search: k='start_date' v='([0-9]*)\.([0-9]*)\.([0-9]*)'
Replace by: k='start_date' v='\3-\2-\1'

4) To samo o sobě nestačí, je potřeba změněné objekty označit jako
modifikované. Tentokrát jednoduché nahrazení

Search: timestamp=
Replace by: action='modify' timestamp=

5) Otevřít soubor v josm, zkontrolovat a nahrát na server.

V případě potíží se ptej ;-)

Marián